.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اربعین پژواک فریاد ظلم شکن است

شمال نيوز-شهردار مركز مازندران در جمع خبرنگاران به مناسبت اربعين حسيني اظهار داشت: اربعین حسینی، جویبار همیشه جاری عاشورا، روز شهادت حماسه سازان و روز زیارت مرقد عاشورا سازان است.

مهدي عبوري افزود:روز عاشورا، خروش خون امام حسین(ع) و اربعین، پژواک این فریاد ظلم شکن است.

شهردار ساري با بيان اينكه عاشورا تا اربعین، نقطه اوج عشق حسینی است گفت: در این چهل روز،عشق به امام حسین(ع) تنها سخن محافل است تا در طول عمر و زندگي دنيايي انسانهاي عاشق، بهانه بیداری و ظلم‏ستیزی باشد.

وي ادامه داد: درس از عاشورا، خون دادن و ایثار بود و اربعین، بهانه تبلیغ و پیمان كه در اين روز،امام حسین(ع) با تاریخْ سخن گفت و در اربعین، تاریخ پای درس حسین(ع) و اهل بيتش نشست.

شهردار مركز مازندران يادآور شد: اربعین، نشانه‏ای بر اعتلای دین و بالندگی زمزمه‏های دعا و تلاوت قرآن در شب عاشورای حسینی است.

عبوري اربعین را جویبار همیشه جاری و سرخ تاریخ بشر دانست و گفت: اربعین، صدای عدالت و صداقت، و شاخه‏های درخت آزادگی است که از خاک کربلا روییده و تا ژرفای روزها و روزگاران ریشه دوانیده است.

شهردار ساري اذعان داشت: اربعین یک واژه نیست كه همه انسانها آن را فراموش كنند بلكه کتابی قطور و پرماجراست که گذر زمان و حادثه‏های زمین، هرگز نمی‏تواند نوشته‏های آن را محو کند و صد البته كه کهنگی نيز در آن راه ندارد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.